1018 – Amsterdam

1018

Amsterdam

MASC ontwikkelde de nieuwe identiteit en bijbehorende naamgeving `1018′, vernoemd naar de postcode  van de Amsterdamse Czaar Peterbuurt. Het aanbod van 1018 is erg divers, voor ieder wat wils, van comfortabele studio’s en appartementen tot exclusieve penthouses. Een belangrijk onderdeel van de aanpak was een Online Display Campagne. Hiermee is bekendheid gegeven aan het woonaanbod en `1018′ als  brand, met name in de regio Amsterdam.

  • Conceptontwikkeling & naamgeving

  • Ontwikkeling beeldmerk & projectstijl

  • Creatie en realisatie verkoopmiddelen

  • Organisatie & promotie start verkoop

Alle woningen zijn verkocht en Hoorne Vastgoed en M.J. de Nijs hebben het project medio 2016 succesvol opgeleverd.

MASC ontwikkelde voor 1018 een ‘brandboekje’ met info over de buurt, leuke adresjes en uiteraard ook info over de woningen van 1018.  De boekjes lagen bij verschillende hotspots in de omgeving van 1018 (bijv. Artis, Roest en het Scheepvaartmuseum).