BLEND Utrecht

BLEND - Utrecht

Een kleurrijke samensmelting van culturen

De Utrechtse wijk Overvecht is volop in ontwikkeling. Hier wonen en werken mensen met verschillende achtergronden. Op de plek waar vroeger de Nederlandse Pakket Dienst was gevestigd, verschijnt een nieuw appartementencomplex dat naadloos opgaat in de kleurrijke mix van mensen en culturen: BLEND. Een eigentijdse, toegankelijke naam die staat voor samensmelting, verbeeld tot een kleurrijk logo waarbij de letters vloeiend in elkaar overgaan. En met een beeldconcept waarin de mens centraal staat.

Om geïnteresseerden te werven en in beweging te brengen, realiseerden we een online communicatiecampagne, promofilmpje, website inclusief handige interactieve woningzoeker en digitale verkoopdocumentatie waarin we de kracht van BLEND lieten zien. Maar ook op locatie brachten we BLEND ruimschoots onder de aandacht van de doelgroep. Zo zetten we narrowcasting in winkelcentra in om met wervende animaties mensen te verleiden de website te bezoeken. Ook dankzij kleurrijke abrireclame lieten we BLEND opvallen in de regio. Deze op elkaar afgestemde mix van online en offline middelen zorgde voor een succesvolle kick-off en campagne met duizenden geïnteresseerden.

Door middel van onze scherpe marktverkenning kreeg de opdrachtgever tijdig inzicht in de woonwensen van de kandidaten en ontstond er een kwalitatief bestand voor de start verhuur. Zeer nuttig om de juiste kandidaten eruit te kunnen filteren bij zo veel belangstelling. Zo konden we de communicatie gericht afstemmen op deze groep van potentiële kandidaten.

In opdracht van Stienstra Wonen.

  • Naamgeving en conceptontwikkeling

  • Marktverkenning

  • Communicatiemiddelen, zoals een projectwebsite, online campagne, verkoopdocumentatie, narrowcasting en abrireclame

Bekijk de brochure van BLEND Utrecht

Bekijk de projectwebsite van BLEND Utrecht